banner

Wednesday, May 09, 2012

SATU PENANTIAN...

Aku penah dgr org kata " sekarang ni anak kita dlm syurga, cuma dia belum dihantar oleh Allah ke dalam perut ibunya sbb belum tiba masa yg sesuai..."



Ya Allah, kalau betul la.. peliharalah anakku di sana..jika tiba masanya yg sesuai, hantarlah dia padaku untuk aku jaga dia, belai, pelihara dia dan utk sempurnakan kehidupan aku suami isteri juga sbg pewaris yg akan mendoakan aku dan suamiku kelak...Amin...amin....


Ya Allah...Ya Rahman...Ya Rahim..
Ya Allah...Ya Razak...
Ya Allah...Ya Khaliq...Ya Bari...Ya Musawwir...
Semoga Mohd Khalis bin Kaser & Marini binti Abdul Majid
dikurniakan zuriat yang soleh dan solehah disisimu Ya Allah...


KAWAN-KAWAN SUME DOAKAN UNTUK RINIE  DN HUSBAND YER..
UNTUK DPT BEBY CEPAT2..
SEMOGA ALLAH MAKBULKAN DOAKU INI..
AMIN.. YA RABBAL ALAMIN.. 

6 comments:

Riny said...

rinie: in-allah...ade rezeki utk rinie x lame lagi...:)

MrS dOdOt_ShyG said...

thanks riny.. doakan utk rinie ye.. amin.. :)

Nurul Husna said...

Rinie ada petua ke? share la sket kat husna...husna pun tgh usaha ni... :(

MrS dOdOt_ShyG said...

husna : xde petua pape pn husna.. rinie ikt petua riny jer.. pastu jgn mnum yg berkafein.. e2 jer.. hehe..

Nurul Husna said...

huhu...minuman berkafein tu contohnya mcmn yer...seronoknya...skrg husna tgh try minum jus perawan...

MrS dOdOt_ShyG said...

mnuman berkafein tu mcm nescafe, kopi.. rinie mnum milo jer.. ari2 mnum milo jer.. huhu.. insyaALLAh.. ade rezki husna nnti.. yg pntg usehe dn trus berdoa.. :)