banner

Thursday, January 19, 2012

ADIL KE??

As salam tuk sume..
aku ade bnde nk share cte dgn korg sume..
tp sblm tu aku perlukan pendapat dri korg sume..
ermmm... 
kn skang nie PEGAWAI KHIDMAT PELANGGAN 
dh ditukar ke name jwtn len kn?? 
jawatan yg same cm kerani..
skang nie kat tmpt aku ade 2 org PKP..
mknenye dh bleh bt keje2 cm kerani kn???
smlm dh dpt senarai tugas msg2..
dlm dua PKP nie, sorg je dpt senarai tugas yg telah ditukar..
die dh di tugaskan buat keje2 kerani..
tp yg sorg nie lg msih kekal lg di kaunter bt keje cm sblm nie..
KEKAL!!
Pendapat korg la kn sume nie adil ke?????????
ADIL KE??
BIG BOS ckp perlu ade rotation job..
ok, fine.. nape yg len sume bleh dpt rotation job..
sedangkan PKP lg satu nie di buat cm nmpk xnmpk je!!
bt keje byk mane pn, usehe bt keje yg terbaik cm ne pn..
org stil xnmpk kualiti keje kte!!!
aku xfhm nape perlu ade PILIH KASIH dlm sesuatu pentadbiran tu!!!
pndpt korg cm ne?? ADIL atau XADIL???

4 comments:

Pn. Sheila said...

salam kenal... tak terlambat kot nak wish selamat pengantin baru...

i like ur header

MrS dOdOt_ShyG said...

salam perkenalan utk pn sheila jgk..
hehehe.. thanks kak.. =))

mimie.. said...

salam kenal..

emm pendapat sy, memang tak patut pun bos rinie buat macam tu..
kena la sama dan adil..baru lah tak nampak sgt berat sebelah nye tu..

psst..rinie pkp kat mana??sama ngan sy lah ^_~

MrS dOdOt_ShyG said...

mimie : salam kenal utk mimie jgk.. mmg xptt kn.. sgt9 xadil kn mimie..

rinie pkp kat pjbt daerah sepang.. mimie plak kat mane??