banner

Monday, October 17, 2011

JADUAL PADAT!!! PERGHHH...

as salam.. tuk sume.. 
nk cte meh sini.. xmau cte pepanjang..
bkn ade org nk bce blog aku nie pn.. ekekekeke..

14/10/2011 >>> aku kelam kabut g alamanda time lunch hour 
crik bju tuk pre-wedding.. biase2 je baju aku 2.. 
color putih.. aku nk pkai dgn kain..
kain aku dh sedia ade.. color hitam..
tdg pn pkai yg sedia ade je.. color hitam..

15/10/2011 >>> pg lepak2 kat umah.. ptg kul 5 lbh dh grk 
g putrajaya kat pullman jerrr.. tuk amek gmbr pre-wedding..
amek biase2 jerk.. xreti nk amek gmbr cm ner.. 
aku dn en tunang dh jd cm robot..
kaku siot nk bergambar2 nie..
malu2 cm mse mule2 dating..
ekekekeke.. kelakar pn ade.. sbb plan last minit.. 

16/10/2011 >>> ari ahad aku ade program ofis nye kat 
pasar tani pekan salak lame.. pepagi bute dh kuar umah..
pe lg, kitorg claim OT lerrr.. hehehe..
dh abis je program, dlm tgh ari, 
aku terus lari g umah en tunang..
mau settlekn en tunang nye borg nikah..
dokumen ape yg diperlukan sume..
nk submit pn bkn bukak pn pjbt agama..
ekekeke.. ptg bru blik umah..

17/10/2011 >>> ari nie aku keje cm biase.. 
pg ade perhimpunan bulanan plak..
dn skang aku tgh duk membuat TAG TQ..
sng je aku bt.. bt dn print sndri.. 
print black & white jerk..
ekekekeke.. 
aku bt just simple2 jerk..
sbbnye lpas dri tu sumenye akan msuk 
ke dalam tong sampah.. 
kn9?? btl x ckp aku.. 

sekian saje  tuk ari nie aku duk 
mengomel dn membebel jerk.. 
ekekekeke... daaaa.. 
nnti aku hupdate gmbr pre-wedding aku yer.. 

No comments: