banner

Friday, September 09, 2011

1ST CHOICE OR 2ND CHOICE???

morning uolllsss...
ari nie aku tgh duk keliru nie..
pasai mane satu aku nk pilih design baju nnti..
huhu.. skang nie ade 2 design yg b2b zira bt kn tuk aku..
skang aku kne pilih salah satu..
xkn la aku nk pilih dua2 kot.. tamak plak aku nie!! lalalala..
aku nk mntk jasa bk korg yg dh mmg bg aku korg sgt bk ati kn..
hehehe... nk bodek korg la nie..
korg rse mane yg sesuai tuk aku yang chubby dn pendek nie..
hohoho.. cian aku.. dh mmg aku semula jd cm gini.. 
aku bersyukur sgt9.. sbb ALLAH mencipta aku 
menjadi shat dan comel cm gini!!
en tunang aku pn ckp aku comel!! hahaha..
masuk bakul angkat sndri btol la den nie..
dh2.. mengarut plak aku nie!! 
meh nk tunjuk design yg b2b zira bt tuk aku nie..
zira, rini pnjm jap pic nie ye.. hehehe..
-
-
-
-
-
-
-
-

1ST DESIGN


 -
-
-
-
-
-
-
-


 2ND DESIGN


p/s : tolong vote mane satu ye kwn2.. hikhikhik.. 
sbb aku nk tempah secepat mgkn nie..
tkt taylor xnk hamek baju nie kang!!
daaaa...

4 comments:

Shakina Farhan said...

kina suke no 1..hee..sebab no 2 tu mcm mnyerlahkan bhgian atas kot..just my 2 cent..:)

MrS dOdOt_ShyG said...

kn kina.. rini suke no 1 yg blah bwhnye.. then bhgian dada rini suke yg no 2 nye.. :)

nia ain said...

ain pom suke bhgn dada design 2 n bhgn bwh design 1..so pe kate rini combine dua2 design tu?hehehe..bley k cmtu:)

MrS dOdOt_ShyG said...

2la pasal kn ain.. kalu combine maybe lg cntik kn?? hehe.. tp rini nie bdn bsar.. 2 yg xtau mane satu lg better tuk rini.. huhu.. sshnye la hai kalu bdn comel2 nie.. ekekeke.. :p