banner

Thursday, August 25, 2011

MENGHITUNG SAAT INDAH.. HIHIHI.. ^___^

Hye sume.. slmt tengah ari.. hikhikhik..
aku sgt hpy ari nie.. xtau la nape..
mgkn org tgh bercinte.. lalalala..
harapan aku korg sume doakan kbhgiaan aku slalu yer..
ari selase aritu en tunang g amek borg nikah die kat 
PEJABAT AGAMA ISLAM PORT DICKSON
aku nye borg?? aku nye borg dh amek awl2 dh.. 
aku kn org selangor.. so aku amek kat 
PEJABAT AGAMA ISLAM SEPANG
ble tgok borg aku punye, perasaan aku rse xtau la nk ckp..
tp mmg xsbr2.. gembire sgt.. ntahla..
xtau nk describe cm ne.. yg pntg aku bersyukur sgt..
sbb ALLAH telah berikan aku pasangan idop
yg bg aku terbaik tuk aku.. 
bkn la aku nk ckp perfect sgt..
sume org pn xde yg perfect, xde yg sempurna..
sume manusia ade kekurangan nye..
yg pntg bg aku, die dpt bt aku gmbire dn bhgia slalu..
dan jgk dapat menjadi imam muda tuk aku.. :)
cinte jarak jauh membuatkan kami 
slalu saling memerlukan dan merindukn
antara satu same len..
yg penting kejujuran dan kepercayaan diantara kami..
aku mmg xnafikan dlm hbgn kami mmg ade pelbagai dugaan..
tp alhamdulillah kami dpt atasi sumenye 
dgn akal pemikiran yg waras dan matang..
bertolak ansur antara satu same len mmg sgt penting..
dn aku terime sume ujian dari ALLAH dgn ati yg redha..
sbnrnye ble aku tgk ticker kat sblh nie,
membuatkan aku... WOWWW!!!
membuatkan aku lg bertambah berdebar2..
4 bln lg nyahhhh.. hadoi aiii..
satu ape pn aku xprepare lg korg tau x..
cume aku ade order guestbook kat b2b sorg nie..
zira, thank a lot ye dear.. sbb sudi bt kn tuk rini..
hehehehe.. kalu korg nk order guestbook, korg klik la situ ek..
lpas raye nie, baru aku bleh fokus tuk wedding aku..
lpas raye bru duk sbuk nk g butik pengantin.. huhu..
korg sume doakan perjalanan utk prepare 
for wedding aku akn berjalan dgn lancar hgga 
smpai tibe masa majlis kami nnti..
INSYAALLAH.... amin.. 
kepada en tunang, aku syg kamuuu sgt9999!!!!
hikhikhikhikhik... 
daaaaa...

No comments: